Digitcom Télécommunications

Sélecteurs génériques
Correspondances exactes uniquement
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

All-in-One Workplace Collaboration Experience​

Avaya Cloud Office est un système téléphonique en nuage et un outil de collaboration qui révolutionne les communications entre toutes les équipes et tous les sites, en personne ou à distance. Appelez, discutez, rencontrez et collaborez où que se trouvent vos employés. 

Avaya cloud office

1

Voix et messagerie

Even with tons of ways to connect, sometimes there is nothing as effective as picking up the phone. Or get in touch on the fly via private or group chats and SMS. Use your desktop or mobile device.

2

Réunions

From a browser or the Avaya app, join a full suite virtual meeting room with complete video and collaboration tools built right in. Up to two hundred participants can chat, present, assign tasks, store documents, and more.

3

Analytique

Des rapports faciles à utiliser vous permettent de voir si vos communications sont efficaces pour votre entreprise. Utilisez les rapports intégrés ou créez vos propres tableaux de bord.

4

Intégration des applications

With over one hundred ready-to-use business integrations –including Salesforce, Office 365, G Suite –and more always coming, you can easily put communications inside all apps you use every day.

Salles de bureau en nuage d'Avaya avec CU360

Rassemblez tout le monde avec les appareils d'Avaya

Avaya CU360

Avaya B109

Téléphone IP Avaya J179

Téléphone IP Avaya J159

Téléphone IP Avaya J139

Explorer d'autres solutions

Solutions audio visuelles

En standardisant nos solutions de salles de réunion, nous pouvons déployer plus rapidement, offrir une meilleure assistance et, en fin de compte, réduire vos coûts.

 

During the Meeting

Microsoft 365 Business Voice

Le module complémentaire d'appel de Microsoft permet de passer des appels internes et externes, intégrés à Office 365 via Microsoft Teams. 

Hosted PBX

Systèmes téléphoniques en nuage

Faites migrer votre système téléphonique vers le cloud pour gagner en efficacité et améliorer la collaboration. 

FAQ

Questions et réponses les plus fréquentes

Avaya Cloud Office is a cloud-based communications system with enterprise grade voice, video, instant messaging, meetings, conferencing, and collaboration. With Avaya Cloud Office you can easily connect all your workers, whether in the office, mobile, or remote to a single system regardless of their location.

One solution for all your communications needs: No onsite PBX hardware to install or maintain—you use it, we manage it for you. Connect your office, remote, and mobile workers to a single system. Never miss a call again, and collaborate from anywhere, on any device.

Oui. Avaya Cloud Office utilise le cryptage pour protéger vos communications professionnelles quotidiennes afin de garantir une voix sécurisée entre les terminaux du réseau, y compris les téléphones de bureau, les téléphones de conférence et l'application mobile et l'application de bureau Avaya Cloud Office.

Oui. Tous les clients d'Avaya Cloud Office peuvent utiliser l'application mobile sans frais supplémentaires. L'application permet d'accéder à l'ensemble de votre solution de communication Avaya Cloud Office. L'application est téléchargeable sur l'App Store iOS et le Google Play Store.

Avaya Cloud Office delivers a rich set of features for your business communication solution. You will get everything you need in one complete system with one low price including voice, video, instant messaging, online meetings and conferencing, multiple extensions, auto attendant, call forwarding, and more.

 

Yes. The Avaya Cloud Office Service Web interface makes user setup easy and includes the ability to define templates and groups to automate a lot the work. If you need additional support, you can always engage Avaya Professional Services.

If you have a lengthy list of contacts, you can import that list to your Avaya Cloud Office account using a CSV file. This is very convenient because you can add all the contacts at the same time, instead of manually creating a new contact for each person you want to add.

You can import your greetings to your Avaya Cloud Office account by uploading your greeting file from your existing Avaya solution. This is very convenient because you can add your existing greetings, instead of re-recording a new greeting.

Commencer

Contact-US-Digitcom.png

Vous êtes intéressé ? Contactez l'un de nos spécialistes des ventes pour commencer.

Call centre

Avoir une question? Un de nos spécialistes se fera un plaisir de vous aider.

Skip to content